Новини
12 січень 2014, 02:00 Автор: Максим Лопахтін

У неділю у куреня число 9 імені Василя Стуса відбулася Курінна Рада

Особисто для мене вона запам'ятається на довго, адже на ній я став курінним і одного мого побратима, якого я знаю дуже довго, взяли в курінь, але про це пізніше.

Все почалося із збірки на автовокзалі. Звідти автобусом вирушили в Дубно а звідти до Тараканова. Чесно кажучи, з погодою нам не повезло(впродовж всього дня моросило), під вечір навіть випало трохи снігу і ґрунтова дорога,що вела до Тараканівського форту і та, що була в самому форті перетворилась на багнюку.

Після того як ми зайшли у форт трохи походили по ньому, згодом зробили відкриття. Після вирішили зробити перекус. Добряче напхавшись, ми пішли далі оглядати форт. Білохвостий провів гутірку про форт. Вдосталь находившись довгими таємничими коридорами форту, ми вирішили назбирати дрів та розвести вогнище. Згодом Стусани провели саму Курінну Раду.

Минулий курінний провід прозвітував про свою діяльність протягом каденції, а також курінь голосуванням прийняв деякі корисні, як на мене, рішення.

Отже за рішенням Курінної Ради:
Курінний - Макс Лопахтін
Суддя - Ігор Кондрашов
Писар - Роман Бочкай
Скарбник - Михайло Зиза
Господар - Богдан Семенюк

І от…. довгоочікуваний алярм, на якому прийняли в курінь Семенюка Богдана. Кажучи від себе, в Боді було крутезне прийняття. Але я про нього не розповім =) (Військово-тактична курінна таємниця...)

Далі члени куреня з новим стусаном повернулися до багаття, де ми посмажили сосиски та поїли гречки. Згодом остаточно просякнувшись димом Стуси зібрались та пішли на зупинку місивши болото під ногами по, розбитій дощем, дорозі.

Коли всі дійшли до зупинки, провід напевно подумав – «І це все ? Це для нас надто просто.» І всі замість того ,щоб просто сісти на маршрутку, пішки почали йти в Дубно, але й цього було замало, адже ми не дуже встигали на останню маршрутку через сосиски, частину шляху мусили бігти. Все ж таки дійшовши до автостанції ми відразу наш автобус та доїхали до рідного Луцька.

В автобусі був сильний запах диму та короткої пробіжки, але як на мене всі були стомлені та, водночас, задоволені тим, що корисно провели день. Далі було закриття, слово зв'язкового та остаточний розхід…

P.S.: Мої вітання Бодя!!! Надіюсь ти станеш гідним членом куреня!

Головні події

Луцькі пластуни провели Загальний збір станиці

28 вересня 2014 року у Луцьку відбувся Загальний збір станиці Луцьк. Волинські пластуни зустрілися у приміщенні Луцької міської центральної бібліотеки для дітей.

Пластуна з Луцька нагородили за порятунок дітей

У Києві керівник українського пластового руху в світі Любомир Романків нагородив пластуна з Луцька Вадима Петрука.

Нагорода «знайшла» героя 4 жовтня, - повідомили у прес-службі НСОУ Пласт.